Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Silke S

Gepost door hendrik 
Silke S
28 February 2018 17:59
Gaan er komend weekend nog mensen naar de proeverij van mijn blonde vriendin?
Toch wel heel bijzonder wat daar te doen is.

p.s. geen aandelen in deze firma cool smiley
Re: Silke S
06 March 2018 11:44
Ben jij nog geweest? Was het de reis waard? Nog pareltjes ontdekt?

John

Life is always better when I wine.

Koken is meer dan een recept.
06 March 2018 14:20
JohnCopier Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ben jij nog geweest? Was het de reis waard? Nog
> pareltjes ontdekt?

Yep been there, tasted all .
Het was zeker de moeite waard John, op een gegeven moment alleen de 100 euro plus wijnen nog maar tot mij genomen, ik ben ook geen 70 meer the finger smiley Mijn Duitse vriendin doet de laatste jaren ook in Italiaanse wijnen, dus voor de opleiding zeker nuttig. Ben echter al zo verwend dat geen enkele wijn het WOW gevoel opriep. Paar dagen Duitsland aan deze trip vastgeplakt, en dat was geen straf.
06 March 2018 19:30
Niet aan gedacht om met dat wisselvallige weer er wat dagen aan te knopen. Ik ben nog altijd in ongerede en de kapitein zag het niet zitten om in één dag dat stuk heen en weer te rijden voor een proeverij.

Eind van het jaar willen wij nog wel eens naar ik meen de grootste Italiaanse proeverij op het Noordelijk Halfrond buiten Italië in Zonhoven gaan. Vaak 50 barolo's en meer van dat fraaie spul staat er op de tafels. Op de terugweg betrap ik mij ook wel eens op de vraag; "Is het dat nu"? Maar er komt toch zo nu en dan wat moois voorbij waarvan ik toch wel plat ben. En het hoeft voor mij echt geen Barolo te zijn.

John

Life is always better when I wine.

Koken is meer dan een recept.
07 March 2018 19:21
Beterschap John, gelukkig zit het voorjaar er aan te komen, altijd een gunstige periode !
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen