Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Antinori bij Appie

Gepost door JohnCopier 
Antinori bij Appie
04 January 2021 19:05
Eerst maar de beste wensen voor 2021 ook al liggen de Kerst-Nieuwjaars en beste wensen al in de kliko.

Dan iets wat ons altijd bezighoudt. Bij Appie staat in het rek een aanbieding van rode wijn. Lastig te vinden omdat de naam van de familie Antinori niet op het etiket staat. Vraag mij niet waarom. Het is een IGT en goed binnen te houden. Weinig tannientjes dus met een jaar of twee drie moet deze op zijn. Mooie zoet/zuur balans waarbij het kersenzoet wat nadrukkelijker aanwezig is. De wijn kostte € 7,99 maar nu € 5,95. Die €7,99 is niet gelogen. Daar is de wijn al maanden voor in de aanbieding. € 5,95 is een mooie prijs voor een wijn die ik 88/100 puntjes geef. Leuke wijn voor een feestje. De wijn wordt ook over de grens voor € 5,99 verkocht. Dan moet je nog wel wat vrachtkosten op tafel leggen dus € 5,95 is en blijft een fraaie prijs. Kijk goed naar het etiket wanneer je op strooptocht gaat want zoals eerder gezegd er staat geen naam op.

Lees hier alles over deze wijn.

Marchesi Antinori Santa Cristina Toscana IGT 2019 Italy.

[www.wine-searcher.com]

John

Life is always better when I wine.

Koken is meer dan een recept.
Re: Antinori bij Appie
04 January 2021 20:08
Bedankt voor de tip.
Op mijn boodschappenlijstje voor morgen gezet!
04 January 2021 22:15
Sorry beste lezers, de wijn is geen 5,95 maar 5,99. In het nieuwe jaar mag het, net als bij de slager, wat meer zijn.

John

05 January 2021 00:31
Ah, nu is het net te duur voor mij! spinning smiley sticking its tongue out
05 January 2021 17:55
De watbeteruitgeruste broer v an Santa Cristina staat ook in het schap met 25% korting.

Villa Antinori uit 2017

John

06 January 2021 00:20
Paar flesjes van 5,99 gehaald en meteen eentje open gemaakt.
Ik ga er nog een paar halen cool smiley
06 January 2021 13:49
Die andere flessen ook maar opgehaald drinking smiley
06 January 2021 18:45
Waarom heeft de wijnmaker de naam Antinori niet op de etiketten meegenomen? Schaamt hij zich voor dit product? smoking smiley Die Villa moet je ook eens proberen! Veel cabernet.

John

08 January 2021 19:08
Vandaag zitten grasduinen bij Appie, Alle aanbiedingen zijn nog ruim voldoende aanwezig. In de hoek staat een halfje Dourthe Grands terroirs Sauternes 2017 met 50% korting. Het halfje kost normaal € 8,99 en nu € 4,99. Dat is een weggeefprijs. Het is een blend van Semillon, Sauvignon Blanc en Muskadelle. De wijn heeft 13% alc. Sla je kans het is te geef.

John

09 January 2021 20:11
Bij mijn AH niet gevonden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen